Hlavné menu Kontaktujte nás Navigácia Vyhľadávanie Nákupný vozík

Často kladené otázky

COVID-19

Počas obmedzení z dôvodov prítomnosti vírusu COVID-19 by sme radi poprosili našich zákazníkov k zvýšenej empatii a zodpovednému správaniu voči kuriérom a pracovníkom pošty.

Odporúčame, pre eliminovanie nevyhnutného osobného kontaktu s kuriérom, preferovať pri objednávaní platbu kartou alebo na bankový účet alebo pri preberaní zásielky použiť kartu. Takisto, ak je to možné preferujte prevzatie balíka priamo pri vozidle kuriéra a používajte ochranné pomôcky ako sú rúško a rukavice.

Ak ste v nútenej karanténe informujte o tom kuriéra ešte pred samotným doručením balíka!

GSL momentálne nedodáva balíky, ktoré sú adresované do zatvorených prevádzok, do škôl, predajní. Ak požadujete dodanie na takéto miesto napíšte nám meno a mobilný kontakt na osobu, ktorá to prevezme.

Ďakujeme za pochopenie..

Spôsoby a ceny prepravy

Ako prepravcov využívame kuriérsku službu GLS Slovakia alebo Slovenskú poštu. V cene prepravy je zahrnuté aj balné.

(Balík odošleme na poštu, kde si ho budeme môcť prevziať.)

Spôsoby a ceny prepravy do ČR

Ako prepravcu využívame kuriérsku službu GLS Slovakia. V cene prepravy je zahrnuté aj balné.

Spôsoby platby

Vrátenie tovaru

Ak výrobok, ktorý ste zakúpili nespĺňa vaše predstavy môžete ho vrátiť a my vám vrátime peniaze. Tovar nesmie byť použitý a musí byť v originálnom balení alebo mať originálne štítky. Pred odoslaním balíka nás informujte emailom alebo telefonicky. Peniaze vrátime na vami zadaný bankový účet.

Balík pošlite kuriérom na adresu:

Ing.Richard Červený FINISTAV
areál Slovena a.s.
Kysucká cesta 3
010 61 Žilina

alebo Slovenskou poštou na adresu:

Ing.Richard Červený FINISTAV
Roľnícka 5
01004 Žilina

Niečo nefunguje? Zásielka prišla poškodená?

Napíšte nám email alebo použite kontaktný formulár. V správe uveďte číslo objednávky a popíšte problém, prípadne pripojte fotografiu. 

Ak je to možné, zvyčajne reklamácie riešime výmenou kuriérom za nový kus. Prípadne pošleme len poškodenú časť. Inštrukcie ako bude reklamácia riešená odosielame emailom.

Prosím, nepíšte reklamácie ako komentáre pod facebook príspevky. Tie sa kontrolujú zriedkavo a nemusíte tak dostať odpoveď. Facebook účet niekedy spravuje aj externá firma, ktorá reklamáciu riešiť nebude.